Useamman ohjelman kokemuksella voi suositella

Nordic Trail

Neljän ohjelman kokemuksella me Nordic Trailissa suosittelemme lämpimästi Tj-koulua. Tj-koulun valmentajilla on poikkeuksellinen kyky tuoda aiheet keskelle pk-yrityksen arkea. Useimmilla heistä on myös vahva omakohtainen yrittäjä- ja johtamistausta.
- Anne Vuolli

"Tj-koulun kokemus näkyy myös prosessin hallinnassa. Yritysjohtaja pystyy sitoutumaan ja osallistumaan ohjelmaan kun kaikki sen vaiheet on hyvissä ajoin tiedossa ja niistä pidetään kiinni. Kun se pakollinen este itselle kuitenkin sattui, niin Tj-koulussa oli jo mietitty minulle varasuunnitelma ja paikkausmahdollisuus. En siis jäänyt paitsi mistään!

Vuonna 2011 osallistuin Tj-ohjelmaan liian hektisessä muutosvaiheessa. En saanut kaikkea irti, mutta jäi tunne, että tätä kannattaa jatkaa. Osallistuimme yhtiökumppanin kanssa yhdessä Yritysjohtamisen valmennukseen ja siitä käynnistyi todellinen suunnitelmallinen johtaminen yrityksessämme. Pystyimme yhdessä tehokkaasti viemään ohjelman asioita käytäntöön asti. Viimeisin yhteistyökokemukseni Tj-koulun kanssa on Kasvujohtamisen ohjelma. Liiketoiminnan johtaminen on jatkuvaa oppimista ja Tj-koulun prosessit pitävät kehittymistä erinomaisesti vauhdissa.

Pk-yrittäjät jumiutuvat helposti omaan oravanpyöräänsä. Kannattaa hypätä siitä ulos ja tuuletta kunnolla ajatuksiaan, se tekee terää. Tj-koulussa eteneminen ja kehittämistarpeet kirkastuvat. Päätösten tekeminen helpottuu. Johtajan täytyy uskaltaa tehdä päätöksiä.”