Toimitusjohtajakoulu

Innokkaina kohti kasvua

Hyvin johdetuissa pk-yrityksissä on Suomen tulevaisuus. Osaavat ihmiset saavat yritykset menestymään. Olemme pk-yritysten kumppani menestymisen rakentamisessa. Se tarkoittaa monipuolista liiketoiminnan ja johtamisen ymmärrystä sekä kohderyhmään osuvaa valmennus- ja asiantuntijaosaamista.

Toimintamme on lähtöisin Oulun seudulta 1980-luvun lopulta. Nykyään valmennusohjelmiamme järjestetään ympäri Suomea. Esimerkiksi pääkaupunkiseutu, Pohjanmaa, Etelä-Pohjanmaa, Häme ja Pirkanmaa ovat vahvoja ja kasvavia toiminta-alueitamme.

Johtamisen ja yrittäjyyden näyttötutkintokoulutuksia järjestämme yhteistyössä tutkinnonjärjestäjien kanssa. Asiakkaamme opiskelevat tutkintoon pääsääntöisesti oppisopimusrahoituksella.

Toimitusjohtajakoulu on avainhenkilöiden omistama yritys. Toimintamme perustuu asiakkaistaan innostuneen ja sitoutuneen tiimin kovaan osaamiseen ja tekemisen meininkiin.

Asiakkaat tutuiksi

Valmentajan todellinen asiakaslähtöisyys voi perustua vain asiakkaiden maailman tuntemiseen yritys- ja henkilökohtaisella tasolla. Pk-yritysten ja ihmisten kehittymistarpeiden tunnistaminen vaatii meiltä Toimitusjohtajakoulun ihmisiltä moniammatillista, pk-maailmassa toimivaa liiketoiminta- ja kehittämisosaamista.

Avoimuus, luottamuksellisuus

Olemme avoimia ja pistämme itsemme likoon. Odotamme sitä myös asiakkailta. Vain siten voimme saavuttaa yhdessä hyviä tuloksia. Sitoudumme kaikki olemaan keskinäisen luottamuksen arvoisia.

Yrittäjyys

Yrityksenä itsekin toimiessamme katsomme maailmaa yrityksen näkökulmasta. Se antaa meille hyvät eväät asiakkaan maailman kohtaamiseen. Yrittäjyys on meissä yksilöissä asuva liikkeelle ajava positiivinen voima, tahto saada aikaan ja vaikuttaa asioihin.

Tuloksekas yhdessä oppiminen

Toimitusjohtajakoulun toimintatyyli syntyy jatkuvan yhteisen myllytyksen kautta. Omassa tiimissä yhdessä oppiminen tarkoittaa tehokasta keskinäistä viestintää ja kurinalaisia prosesseja. Asiakkaiden kanssa se tarkoittaa rohkeaa ja avointa tavoitteiden asettamista ja paneutumista yhteistyöhön.

Kannattava toiminta

Vain kannattava toiminta mahdollistaa toiminnan ja palvelujen jatkuvan kehittämisen ja pitkäjänteisen yhteistyön asiakkaiden kanssa.

OTA MEIHIN YHTEYTTÄ
TOIMITUSJOHTAJAKOULU

Kasvua PK-yrityksille

Otteemme on käytännönläheinen. Saat yritykseesi konkreettista apua liiketoiminnan ja johtamisen kehittämiseen. Rakennamme yrityksesi tarvitseman avun yrityskohtaisista palveluista ja ryhmävalmennuksista.