Osaajamme

Tuomo Ylikotila

Palveluksessanne

Tuomo Ylikotila

Tuomo on asiakaspalvelun ykkönen. Tj-koulun asiakkuuspäällikkönä hän huolehtii, että kehittymishaluiset pk-yritykset saavat parasta apua johtamisen ja liiketoiminnan kehittämiseen oikeaan aikaan ja oikeassa paikassa.

Ennen Tj-koulua Tuomo on tehnyt hienon uran btob-liiketoiminnassa isojen projektien ja pitkien asiakassuhteiden parissa. Omistautuminen ja aito asiakaslähtöisyys kuvaavat tämän miehen otteita parhaiten. Tj-koulun asiakkaat saavat Tuomosta kumppanin, jonka pakeille on helppo palata minkä tahansa kysymyksen kanssa.

Asiakasyritykset ammentavat monenlaista Tuomon kokemuksesta ja osaamisesta. Esimerkiksi projektien systemaattinen suunnittelu ja johtaminen, markkinoinnin ja myynnin prosessien kehittäminen, luottamuksen rakentaminen ja digitaalinen markkinointi ovat aiheita, joihin Tuomo tarttuu erityisellä kiinnostuksella.

Ota Tuomo ja Toimitusjohtajakoulu nopeasti seurantaan LinkedInissä. Voit oppia monenlaista hyödyllistä b2b-myynnistä ja markkinoinnista.

tuomo.ylikotila(at)tjkoulu.fi