Osaajamme

Annikka Impiö

Palveluksessanne

Annikka Impiö

Annikalla on yli 20 vuoden liiketoimintakokemus kuluttaja- ja yritysmyynnistä kotimaassa ja ulkomailla. Annikan keskeisin osaamisalue on digitaalisen markkinoinnin ja myynnin kehittäminen kansainvälisessä toimintaympäristössä. Annikan ammatillinen missio on auttaa yrityksiä tekemään parempia päätöksiä liiketoiminnan kasvattamiseksi.

Tj-koulun asiakkaat ovat saaneet Annikan valmennus- ja konsultointipäivissä käytännönläheistä apua liiketoiminnan kehittämisen pulmiin verkossa. Mikä on sopiva ja tarkoituksenmukainen seuraava askel yrityksen tavoitteiden toteutumiseksi? Kuinka rajata ja priorisoida tekemistä keskeisiin asioihin tässä hetkessä ja samalla edistää tulevaisuuden visiota?

Annikan koulutuksissa ja konsultaatiossa yhdistyvät strateginen ote ja ison kuvan hahmottaminen, ajantasainen markkinoinnin erityisosaaminen sekä erinomaiset yhteistyötaidot. Ei siis ihme, että asiakkaat ovat olleet hänen apuunsa tosi tyytyväisiä.

Hiljattain Annikka siirtyi pitkäaikaisen yrityselämäkokemuksen jälkeen opettamaan korkeakouluopiskelijoita. Aktiivinen ajan hermolla oleva ammattilainen säilyttää hyvän otteen myös yritysmaailmaan ja haluaa ammentaa osaamisestaan pk-yritysten käyttöön. Siihen oivallinen reitti löytyi Tj-koulusta.

palvelu(at)verkotu.fi