Kansainvälistyminen

Kasvua kansainvälistymällä

Suomi tarvitsee kasvavia ja kansainvälistyviä yrityksiä. Kysyimme jo kansainvälistyneiden pk-yritysten johtajilta, missä on hyvän kansainvälistymisvalmennuksen ydin? Vastaukset vahvistivat näkemyksemme.

Kotiläksyt kansainvälistymiseen

Tj-koulun kansainvälistymiskoulutuksen tavoitteena on realistinen, mutta innostava kuva kansainvälistymiseen liittyvistä mahdollisuuksista ja vaatimuksista. On viisasta tunnistaa kotiläksyt ja tehdä ne ennen liikkeelle lähtöä. Olennaisinta on kuitenkin liikkeelle lähteminen.

Emme rajaa valmennuksessamme toimialaa tai kohdemarkkinaa. Lähdemme työstämään asiaa jokaiselle sopivasta näkökulmasta. Yhden yrityksen tavoitteisiin valmennus tarkentuu yrityksessä tapahtuvan työskentelyn kautta. Etsimme kansainvälistymiselle perusteluja strategiasta ja suunnitelemme järkevää liikkeelle lähdön askellusta.

Yritysvalmennus juuri teidän tarpeisiinne

Buustia koko yritykselle tai henkilökohtaisesti?