Opi osallistamaan – Hyödynnä kaikkien osaaminen, innosta osallistumaan.

Tehokas maksuton aamupäivä osallistamisen keinoja ja taitoja. Esihenkilöille ja johtajille. Kaikille, jotka haluavat saada porukan paremmin mukaan. Paikkoja 20. Yhteistyössä Tj-koulu ja Grape People.

8.30-11.30
Koulutuspäiviä 0,5
Valmennus alkaa 11.10.
Nallikarinranta 15, Oulu

Ilmoittaudu mukaan!

Toimitusjohtajakoulu – valmennusta ja koulutusta jo 30 vuoden ajan

Toimitusjohtajakoulu on valmentanut ja kouluttanut 30 vuoden aikana noin 8000 pk-yritysten menestymisestä vastuussa olevaa ihmistä. Toimitusjohtajakoulun valmennusten ytimessä ovat yrityksen kehittyminen ja johtajana kasvaminen. Valmennuspäivien palautteiden keskiarvo on 4,6 (asteikko 1-5) ja nettosuositteluindeksi 77.

Asiakkaat arvostavat erityisesti koulutustemme hyödyllisyyttä sekä kouluttajiemme yrityselämän tuntemusta. Valmennnuspaikkakuntiamme on mm. Oulu, Jyväskylä, Tampere, Lahti, Seinäjoki, Helsinki, Rovaniemi.

Tule mukaan!