Uudelleen TJ-kouluun

Trainer4You

Tj-koulun valmentajat osaavat arvostaa ryhmässä olevaa kovaa kokemusta
- Riku Aalto

”Lähdimme uudelleen Tj-kouluun nyt kun yrityksemme on vahvasti kansainvälistymässä. Pohjalla oli muutaman vuoden takainen hyvä kokemukseni Tj-koulun yrittäjävalmennuksesta.

Minulle on tärkeää, että pk-yritysten valmentaja ei puhu asioista suuryrityskokemuksen perusteella. Anti jää laihaksi jos pk-yrityksen tarpeet, haasteet ja mahdollisuudet eivät ole tuttuja valmentajalle. Hyvä valmentaja myös ymmärtää, että ryhmässä on kovan luokan osaamista ja tulevia kasvuyrittäjiä. Sellaista ryhmää ei pidä aliarvioida.

Tj-koulussa liiketoiminnan johtamiseen liittyvät aiheet käsitellään yrityksen arkeen linkittämällä. Akuutisti askarruttavista kysymyksistä pääsee keskustelemaan välittömästi. Lisäksi pystyimme ostamaan erikseen yrityskohtaista sparrausta yritykseni ajankohtaisiin tarpeisiin.

Liiketoiminnan etenemisen suunnittelu auttoi tunnistamaan rönsyt ja keskittymään olennaiseen. Meillä oli menossa yrityskauppaneuvottelut ja saimme myös siihen sparrausta Tj-koulusta. Kaupat eivät edenneet maaliin, mutta opin paljon myös sen prosessin kautta.

Suosittelen Tj-koulua kehittymisen kumppaniksi sekä aloittaville yrittäjille että konkareille. Kaikki yritysjohtajat ja esimiehet hyötyvät prosessista, oli oma ruutu sitten myynti, markkinointi tai tuotekehitys. Oppiminen on jatkuva prosessi, joka pitää mielen vireänä, fiiliksen innostuneena ja elämän elämisen arvoisena. Jos olettaa olevansa valmis, on luvassa laihempia vuosia."