Some-strategia kuntoon

Opti-Silmä Oulu

Uudistimme some-strategiamme Tj-koulun valmennuksen opeilla
- Mikko Järvinen

”Optikkokoulutuksessa ei numeroihin puututa. Ennen meillä mentiinkin aika lailla näppituntumalla eteenpäin. Tj-koulun Yrittäjävalmennuksessa opin asioiden priorisointia ja hyödyntämään talouden lukuja suunnittelussa ja seurannassa. Nykyinen systeemi palvelee tosi hyvin, entiseen paluuta ei voi enää kuvitellakaan.

Viimeisen valmennuksen avulla uudistimme some-markkinoinnin strategiamme ja olemme päässeet selvästi eteenpäin esim. Googlen puolella. Digitaalisen markkinoinnin osaamisesta on paljon hyötyä meidän alalla.

Tj-koulun valmennuksiin on helppo lähteä. Voi luottaa, että kaikki on hyvin järjestetty ja valmentajat ovat tosi ammattilaisia. Sekä valmentajien että ryhmän osaaminen hyödynnetään hyvin päivien aikana. Bisneksen kannalta hyviä vinkkejä satelee pitkin päivää.

Tj-koulusta saa hyvän tuen yrittäjänä ja johtajana kehittymiseen. Paraskaan koulutus ei kuitenkaan riitä onnistumiseen. Harjoittelu ja käytännön kokemus erilaisista tilanteista on tärkeintä. Tuulta päin ja täysillä se, mitä tekee.”