Yritysjohtamisen valmennuksen avulla möyhensin koko yrityksen läpi

Oulun Hautaustoimisto

Olemme toteuttaneet jokaisen valmennuksen avulla monta asiaa onnistuneesti
- Risto Kova

”Olen osallistunut viimeisen kuuden vuoden aikana jo kolmeen Tj-koulun valmennukseen. Yritysjohtamisen valmennuksen avulla möyhensin koko yrityksen läpi, se oli erinomainen perehdytys liiketoiminnan johtamisen ja kehittämisen kokonaisuuteen. Sen jälkeen tarkensin näkökulmaa esimiehenä kehittymiseen Johtamisen tehovalmennuksessa. Viime talven aikana osallistuin Digimarkkinoinnin valmennukseen. Se oli todella tärkeä kokonaisuus yrityksemme tulevaisuuden visioiden kannalta.

Jokaisen valmennuksen avulla olemme saaneet vietyä eteenpäin konkreettisia askelia yrityksen kehittämisessä. Tj-koulun valmentajilta saa hyviä ideoita sekä käytännönläheistä apua ja asiantuntemusta liiketoiminnan ja johtamisen kysymyksiin.

Suosittelen Tj-koulua kaikille, jotka haluavat kehittää liiketoimintaa ja omaa osaamistaan. Johtajana kehittymisessä on tärkeää tunnistaa omat vahvuudet ja mahdolliset kompastuskivet. Olen oivaltanut, että johtajan täytyy nykypäivänä olla lähempänä työntekijöitä ja luoda positiivista ja innostunutta ilmapiiriä työyhteisöön. Omalla sitoutumisella, itsensä likoon laittamisella ja esimerkillä on iso merkitys. ”