Aspocomp Group Oyj

Suosittelen Tj-koulun valmennusta kaikille johtoryhmän jäsenille
- Antti Kangas

”Aspocompissa halutaan säilyttää pienen yrityksen ketteryys johtamisessa ja päätöksenteossa. Se on hyvä periaate, mutta toteutuakseen siihen on kiinnitettävä erityistä huomiota yrityksen kasvaessa. Olemme hakeutuneet kehittämään johtamista Toimitusjohtajakouluun yhdessä pk-yrittäjien ja -avainhenkilöiden kanssa. Yrittäjäryhmältä oppii mukavan suoraviivaista ja selkeää liiketoimintalähtöistä ajattelua.

Esimieheni ja kollegani suosituksesta lähdin mukaan Toimitusjohtajakoulun Yritysjohtamisen valmennukseen. Valmentajat olivat aiheidensa asiantuntijoita ja vahva oma kokemustausta näkyi ja kuului hyvin kaikessa. Prosessin vaiheet etenivät Tj-koulun hoidossa erinomaisesti.

Monet johtoryhmät uhraavat todennäköisesti liian vähän aikaa kehittämistarpeiden tunnistamiseen ja toimenpiteistämiseen. Meillä johtoryhmän jäsenten liiketoimintaosaaminen on selvästi vahvistunut Toimitusjohtajakoulun avulla. Koin todella hyödylliseksi tutkintoprosessiin liittyvän koko liiketoimintaa koskevan tulevaisuustyön ja siitä omalle vastuualueelleni johdetun kehittämisprojektin.

Suosittelen Toimitusjohtajakoulua kaikille johtoryhmille. Toimitusjohtajakoulusta saa hyvän tuen jatkuvalle johtajana kehittymiselle ja johtoryhmän liiketoimintalähtöiselle yhteistyölle. Kerralla oikein –mottoni toimii johtoryhmätyössäkin paremmin, kun johtoryhmässä on koolla riittävä ymmärrys liiketoiminnasta.”