Sukupolvenvaihdos tehokkaasti maaliin Tj-koulun tuella

Pekkalan Korjaamo

Sukupolvenvaihdos meni tehokkaasti maaliin Tj-koulun tuella
- Heidi Pekkala

”Minä vastaan perheyrityksessämme taloushallinnosta. Lähdin Tj-koulun Talouden ja tuottavuuden kehittämisen valmennukseen petraamaan osaamista ja yrityksen johtamista omalla vastuualueellani. Tarvitsimme myös sukupolvenvaihdoksen loppuun viemiseen tukea, sitäkin luvattiin Tj-koulusta.

Positiivinen odotus ja lupaukset täyttyivät. Talouden ja tuottavuuden aiheita käsiteltiin ohjelmassa monipuolisesti ja käytännönläheisesti, valmentajien vahvan kokemuksen kautta. Jokaisen osallistujan erilaiset lähtökohdat otettiin hienosti huomioon, vaikka ryhmä koostui erilaisista osallistujista.

Veimme sukupolvenvaihdoksen määrätietoisesti päätökseen Tj-koulun tuella. Valmennusohjelmaan liittyvän yrityskohtaisen työskentelyn aikana saimme tehtyä hyvän suunnitelman jäljellä olevista askelista. Prosessin loppuun asti hoitamiseen tarvittavan lisätyön ostimme mielellämme asiantuntijalta, johon oli jo helppo luottaa. Tj-koulun Vuolukka hoiti homman tehokkaasti ja asiantuntevasti, myös tarvittavat ennakkopäätökset verottajalta tulivat sujuvasti. Tiesimme koko ajan, kuinka asia etenee ja millaiseen maaliin yhdessä tavoittelemme."