Kehityksessä mukana pysyminen edellyttää jatkuvaa kehittymistä

HF-Autohuolto Oy

Koko ohjelman sisältö oli meille ajankohtaista ja tärkeää
- Harri Frankberg

Harri Frankberg luotsaa poikansa Christianin kanssa Riihimäellä toimivaa Volvo- ja Renault-hyötyajoneuvokorjaamoa. Yritys on siirtymässä uuden sukupolven harteille. Isä ja poika perehtyivät yhdessä tilanteeseen Tj-koulun Talouden ja tuottavuuden johtamisen ohjelman avulla.

”Minulla oli jo hyviä kokemuksia Tj-koulun kanssa työskentelystä. Nyt spv:n kynnyksellä oli hyvä ottaa Christian mukaan tarkentamaan tilannekuvaa ja tulevaisuuden näkymiä. Christianille tämä ohjelma oli erinomainen perehdytysjakso erityisesti numeroiden näkökulmasta.

Koko ohjelma toimi tälläkin kerralla hienosti ja sisältö palveli meitä erinomaisesti. Arvostan Tj-koulun valmentajien asiantuntemusta ja käytännönläheistä, kokemuksesta nousevaa käsittelytapaa. Ohjelmaan sisältyneen yrityskohtaisen työskentelyn avulla saimme rauhassa työstää oman yrityksemme asioita asiantuntijan opastuksella. Pystyimme hyödyntämään aiheet suoraan omassa toiminnassamme ja yrityksen tulevaisuuden rakentamisessa.

Kehityksessä mukana pysyminen edellyttää jatkuvaa kehittymistä. Uskallan kokemuksieni perusteella suositella Tj-koulua kehittäjäkumppaniksi kaikille yrittäjätutuille."