Virpi Hyppönen

Virpi Hyppönen

Virpin kokoinen aukko odotti täyttäjäänsä Toimitusjohtajakoulun ydintiimissä. Sitten Sannan ja Virpin tiet kohtasivat. Syksystä 2023 lähtien tämä monitaitonainen on ahkeroinut Tj-koulun kehitysjohtajana.

Suurin osa Virpin ajasta kuluu asiakastyössä, koska hän haluaa olla kädet syvällä savessa auttamassa pk-yrityksiä. Asiakkaat työstävät Virpin kanssa strategista johtamista, erityisesti talouden johtamiseen liittyviä kysymyksiä. Tyypillisiä yhteistyön tuloksia ovat liiketoimintasuunnitelmat, tulos-, tase- ja rahoitusbudjetit, kannattavuuslaskelmat ja rullaavat kassavirtalaskelmat.

Virpin apu on suosittua myös digitaalisten raportointi- ja toiminnanohjausjärjestelmien valinnassa, verosuunnittelussa, yrityksen arvon määrityksessä, yritysjärjestelyissä sekä sukupolven vaihdoksissa.

Kehitysjohtajamme hengästyttävän laaja ja käytännönläheinen osaamispankki on kertynyt 20 yrittäjävuoden aikana. Vahva yrittäjän sielunmaiseman tuntemus ja pk-yrityksen arjen ymmärrys kehittyivät johtamistehtävissä tukku- ja vähittäiskaupassa sekä tilitoimistoketjussa, ja sen jälkeen yritysvalmentajana ja hallitusrooleissa.

Virpi haluaa auttaa yrittäjiä kehittämään johtamista yhdessä henkilöstön kanssa. Viiltävän hyvä numero-osaaminen on paketoitu inhimillisillä otteilla. Virpi saa ihmiset innostumaan ja onnistumaan.

virpi.hypponen(at)tjkoulu.fi