Osaajamme

Sanna Leppänen

Palveluksessanne

Sanna Leppänen

Sanna on laaja-alaisesti johtajuudesta sekä ihmisten ja liiketoiminnan yhteydestä innostunut asiantuntija ja valmentaja. Toimitusjohtajana Sanna on luotsannut yritystään pitkään ja onnistuneesti monen toimialaa ravistelleen myrskyn läpi.

Sannan johtamasta Tj-koulusta ja sen asiantuntijoista on kehittynyt valtakunnallisesti huipputason valmentajatiimi ja pk-yritysten kehittämiskumppani. Asiakkaiden etenemisen tueksi valmennusohjelmien rinnalle on suunniteltu myös kattaus yritys- ja henkilökohtaisia sparrauspalveluita.

Liiketoiminnan, yhteisön ja yksilöiden tarpeiden ja tavoitteiden yhteen sovittaminen on Sannan ominta maaperää. Hyvin johdetussa yrityksessä onnistutaan, tehdään töitä ja innostutaan yhdessä ja yksilöinä. Sannan fasilitoimissa työpajoissa ja valmennuspäivissä ymmärretään kokonaisvaltaisemmin, tartutaan asioihin, tehdään päätöksiä ja luvataan tekoja.

”Mailaa ei pidä puristaa, mutta tosissaan kannattaa olla.” Sitaatti kuvaa hyvin Sannan mutkatonta vuorovaikutusta ja työotetta. Valitessasi Sannan henkilökohtaiseksi coachiksesi huomaat, että muutos on mahdollinen. Sopivia askelia on hyvä etsiä Sannan ohjauksessa.

sanna.leppanen(at)tjkoulu.fi