Petri Runtti

Petri Runtti

Petrin vetämässä strategiapäivässä näkyy ja kuuluu satojen pk-yritysten strategiapajojen kokemus. Sopivan ketterä mutta kattava strategiatyö jättää pysyvää ymmärrystä yritykseen. Etenemisen askeleet tarkentuvat ja saavat painavia perusteluja.

Petrin menetelmäpakki koostuu osallistavista työkaluista, jotka on helppo siirtää omaan yritykseen. Erillisen jalkauttamisen tuska vähenee, kun ihmiset saadaan mukaan työstämään liiketoiminnan etenemistä.

Yrityksesi strategiatyöskentely käynnistyy erinomaisesti Petrin kanssa Tj-koulun johtamisohjelmassa.

Petri on auttanut Tj-koulun asiakkaita strategiatyössä jo 20 vuoden ajan. Päätyökseen Petri on tällä hetkellä kehittämispäällikkö Management Institute of Finland Oy:ssä.

petri.runtti(at)mif.fi